Transport si retururi

Confectiigravide (confectiigravide.shopmania.biz) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Curier, Livrare in 1-2 zile, 20 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 300 RON

Programul nostru de operare a comenzilor este: Luni – Vineri, 08:00 – 16:00.

La primirea comenzii, cumparatorul va fi contactat de un reprezentant Majore la numarul de telefon lasat in rubrica de date personale. Comanda va fi livrata doar dupa confirmarea ei telefonica de catre cumparator. In cazul in care, timp de 48 de ore, cumparatorul nu va putea fi contactat telefonic, comanda va fi anulata. Livrarea comenzilor se face prin intermediul firmei de curierat Nemo expres, oriunde in tara. Termenul de livrare este cuprins intre 24h si 3 zile lucratoare. Contravaloarea coletului se va achita numerar la primirea coletului.

Plata va fi incasata de agentul Nemo expres iar acesta va emite in schimb o chitanta. Pentru comenzi mai mici de 300 lei costul transportului este 20 lei iar pentru comenzi de 300 lei sau mai mari transportul va fi gratuit pentru cumparator.

Returnarea produselor

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la primirea returului. Daca, din orice motiv, dupa ce ai receptionat comanda, nu esti multumita de produsele primite, le poti returna. Este necesar sa ne suni la nr. de telefon afisat la contact si sa ne trimiti intentia ta pe adresa de email: office@confectiigravide.ro

1. Daca alegi inlocuirea produsului si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator: - daca produsul ales de tine este mai ieftin, atunci noi iti vom returna diferenta in termen de maxim 14 de zile, in contul tau bancar. -  daca produsul ales de tine este mai scump, atunci vei plati diferenta ca orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.

2. In cazul in care alegi varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunici pe email contul tau bancar (si anume: contul IBAN, din 24 de caractere, alaturi de titularul cardului si anume: persoana care a comandat produsul/ele) si noi iti vom transfera, in maxim 14 de zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui in lei.

3.In cazul in care ai beneficiat de transport gratuit pentru o comanda mai mare de 300 lei si returnezi unul, mai multe sau toate produsele si valoarea comenzii scade sub 300lei atunci nu vei mai beneficia de transportul gratuit si la factura de retur se va scadea si transportul initial adica 20 lei Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar. Pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite clientilor nostri iti vom fi recunoscatori daca ne vei spune motivele returnarii. Potrivit legislatiei în vigoare, privind produsele achizitionate la distanta, ai la dispozitie 14 zile de la primirea coletului, sa returnezi produsele.

CONDITIILE DE RETURNARE A PRODUSELOR

- instiintare prin telefon in termen de 14 zile, cu intentia de a returna unul sau mai multe produse -produsul sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie deteriorat -produsul nu trebuie sa prezinte sub nici o forma semne de uzura -in momentul predarii catre curierat, produsul impreuna cu ambalajul vanzatorului trebuiesc impachetate corespunzator pentru a nu se deteriora in timpul transportului -ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
SC MAJORE OLINE SRL isi rezerva dreptul de a refuza retururile care nu se incadreaza in aceasta politica de returnare.

COSTURILE DE RETURNARE

Costurile aferente returului sunt suportate fie de catre cumparator, fie de catre SC MAJORE ONLINE SRL, in functie de situatiile prezentate mai jos:

Taxa transport suportata de catre MAJORE ONLINE SRL

a. Taxa transport suportata de catre MAJORE ONLINE SRL - produs livrat / ambalat gresit sau produs cu defect (neconform)
b. Taxa transport suportata de catre client-marime nepotrivita, inlocuire produs sau renuntare la produs.
MAJORE ONLINE SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii -Instructiunile de utilizare specifice produsului nu au fost respectate in totalitate -Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc -Bonul fiscal sau factura este distrusa/pierduta - Produsele returnate trebuie sa fie insotite de copie lizibila dupa factura fiscala sau bon fiscal. Costurile efectuate pentru livrarea produselor nu pot fi stornate.